BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 14 May 2012

KeIKHLASAN






Kenapa aku sering merindui SAHABAT-SAHABAT AKU
especially 
bestfriend aku 
bestfriend forever
HA !
bestfriend forever
panggilan tu
OH NO
dulu-dulu mungkin kami sangat rapat..
tp 
sekarang mungkin dah jadi kawan biasa dah
=(

Aku sangat merindui mu wahai INSAN yang bernama SAHABAT
Dulu kamu lah penyeri hidup aku
membuatkan aku ketawa dan terus ketawa
menjadi tempat aku bercerita
dikala aku dilamun masalah
Dulu
dirimu sentiasa ada tika aku susah and senang
tp 
sekarang
kemana dirimu menghilang
yer
mungkin sekarang kita dah makin dewasa
dah boleh berfikir panjang
dah boleh buat keputusan sendiri
dah boleh buat tu
buat nie
tp mampukah kita hilangkan nilai persahabatan yang pernah kita lakar pada satu ketika dahulu
yer mungkin dirimu mampu
tp 
aku tidak mampu 
dan xakan mampu untuk lakukan semua tu

Kenapa dirimu sudah berubah wahai SAHABAT
adakah aku telah melakukan kesalahan terhadap dirimu
telah melukakan hatimu
Persoalan demi persoalan bermain dibenak fikiran aku wahai Sahabat
It's because you have been changes

Maafkan diri ini
andainya sudah melukakan perasaan mu sahabat

Aku masih ingat waktu dulu-dulu
ketika aku dilanda masalah
dirimu sering kali memberi semangat terhadap diri ini
dirimu selalu memotivasikan diri ini
supaya aku menjadi seorng yang lebih confident
katamu
jangan jadi seorang yang penakut
cuba jadi seorang yang matang
then
aku masih ingat
tiap-tiap hari
detik 12:00 noon
aku sering kali mesej pada dirimu 
sebab
nak tnyer 
soalan ni kan
"nak masak aper erk ai ni"
adakah dirimu masih ingat soalan2 yg sering aku ajukan padamu
last
dulu aku sering hadapi masalah dalam percintaan kan
aku sering kali berkongsi masalh ngan dirimu kan
dirimu sering kali menasihtkan aku
dirimu sering kali menenangkan aku
menenangkan 
fikiran aku 
dan 
perasaan aku kan
aku sangat menghargai apa yang dah dirimu lakukan padaku
dulu-dulu
ex aku sering kali melarang aku mesej dengan sape-sape kan
tp
demi persahabatan kita
aku tidak pernah mengendahkan larangannya
kadang-kadang
sampai kitaorng gadoh kan

Untuk pengetahuan mu wahai SAHABAT
aku lebih mementingkan SAHABAT daripada orang yang bernama KEKASIH
Ungkapan ini sering kali dilontarkan oleh ex aku
tp i was ignore
because 
i don't care 
because
i love u

SAHABAT
luahan ini adalah kerana aku sangat merindui dirimu
diri yang pernah menjadi sahabat baik aku
sahabat yang tidak akan pernah aku lupakan

SAHABAT
untuk pengetahuan dirimu
aku teringin nak berborak, suka-suka, denganmu
tetapi
sayangnya
sekarang
dirimu dah berpunya
mungkin sekarang kau dan aku sudah tidak semesra dulu
tetapi
tidak mengapa wahai sahabat
aku akan cuba memahami keadaan mu
cuba dan terus mencuba

SAHABAT
Aku tidak pernah menyalahkan dirimu wahai sahabat
aku tahu, setiap orang memiliki hak masing-masing
dirimu sudah menentukan hak kamu
hak dalam persahabatan kita

it's okey friend
i will be fine 
it's okey
The most important
i really-really miss u friend
because of that 
i try
go to your hostel
to see u
but
................





SAHABAT DIRIMU sentiasa ada dalam hati aku
SAHABAT selamanya..
GOODLUCK IN YOUR STPM
DO THE BEST
I REALLY-REALLY MISS U N LOVE YOU
MAYBE hari tu adalah hari last kita jumpa
aku tau kau tak kisah kita jumpa ke tak
tp aku tetap kisah
TAPI takpelah
SEMOGA DIRIMU SENTIASA BAHAGIA DENGAN ORANG TERSAYANG
I'M SO SORRY
=(