BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 12 January 2012

Hadiah dari si DIA )=


(JMy Junior)

inilah gelaran yang diberikan pada si teddy bear nie,,
comel x?? hehehe
si dia suka pink, sampaikan teddy bear yg nak dihadiahkan pada aku pon warna putih+pink,,ishhh2
aku pon suka pink gak,,
Teddy bear nie dihadiahkn pada aq sempena hari Birthday aq yang ke-18 (16/09/2011)
dah lame dah ,
tp baru je nak cite kan
xpe lah
even kitaorang dah xde pape hubungan
tp aq still simpan lagi hadiah nie,,
n ada satu lagi hadiah yang dia beri kat aq
agak2 aper erk,,,
R***** ,,
hehehehe,
kalau nak taw pikir2kanlah

aku akan simpan semua barang2 yang dia beri kat aku
n setiap kenagan aku dan dia aku akan jadikan kenangan yang terindah dalam hidup aku
so far aku n dia still berhubung tp nak smbung blik 2 ntahla
xkot
n maybe 
yekot
hehehe
conclusion nyer 
hanya ALLAH yang mengetahui segala-galanya
yang pasti aku rindu dia sangat2
sayang dia sangat2
law dia bace mesti dia perasan kan
tp dia xkan bacela blog aku nie
hehe
bye2
(^_^)

0 comments: